Σύμφωνα με όσα αναφέρει στην ανακοίνωσή της, και παρά τους αντίθετους ισχυρισμούς της πλειοκτήτριας εταιρείας, το πλοίο ήταν υπερήλικο, κατασκευής του 1972 και ως εκ τούτου εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας. Σύμφωνα μάλιστα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, που επικαλείται η ΠΕΝΕΝ, «στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων, έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες».
αποκωδικοποιητης δεν υποστηριζεται
«Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!!», τονίζεται στην ανακοίνωση και συνεχίζει:
«Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!».
«Οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος», υπογραμμίζεται.
Η ΠΕΝΕΝ χρεώνει και ολιγωρία στο υπουργείο, τόσο για «αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου», όσο και για την «αποτυχία να μην επεκταθεί η πετρελαιοκηλίδα». Μάλιστα αναφέρει πως αυτά αποδεικνύουν «την ασυδοσία των εφοπλιστών» και πως «μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή».
ελλαδος εικονες χειμερινο 2014
No comments:
Post a Comment