Πρόκειται για την επέκταση της γραμμής 3 από την Αγ. Μαρίνα προς Πειραιά, μήκους 7,6 χιλιομέτρων με έξι σταθμούς. Με την ολοκλήρωση του έργου, που αναμένεται στα τέλη του 2020 αρχές 2021, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με μία ενιαία γραμμή 50 χλμ. διάρκειας μόλις 55 λεπτών.
«Σήμερα καλωσορίζουμε τον μετροπόντικα στα Μανιάτικα στον Πειραιά και του ευχόμαστε καλό ταξίδι για το κεντρικό σταθμό του Πειραιά. Το έργο παρά το γεγονός ότι είχε πάρα πολλές παθογένειες έχει προχωρήσει πάρα πολύ και είναι ολοκληρωμένο το 67% της σήραγγας και το 50% του συνολικού έργου» τόνισε το μεσημέρι ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Πρόσθεσε ότι η πολιτεία ζητά συγνώμη από τους πολίτες του Πειραιά για την όχληση που υπάρχει για τα έργα του τραμ αλλά και του Μετρό. Δήλωσε ότι το 2019 οι συνοικίες του Πειραιά, της Αγ. Βαρβάρας του Κορυδαλλού και της Νίκαιας θα έχουν μετρό, ενώ απηύθυνε έκκληση σε όλες τους συντελεστές της Αττικό Μετρό αλλά και στους περιφερειακούς δήμους να «τρέξουνε» καθώς το έργο του μετρό θα συνεχίσει την πορεία του και αναμένεται σε λίγο καιρό να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και για τη γραμμή 4. (σσ 'Αλσος Βεϊκου Γαλάτσι μέχρι το Γουδί μήκους 12,9χλμ με 14 υπόγειους σταθμούς.
σμυρνέικα τραγούδια lyrics
(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)
Το σύνολο της Γραμμής 4 θα έχει 30χλμ μήκους με 33 σταθμούς). «Η Θεσσαλονίκη είναι σε αντίστοιχη φάση και ολοκληρώνονται τα έργα της σήραγγας ενώ σχεδιάζουμε τα επόμενα έργα και τις επεκτάσεις» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)
Ο υπουργός ανέφερε εξάλλου ότι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη αλλάζουν σελίδα προαναγγέλλοντας αλλαγές και έργα για τις αστικές συγκοινωνίες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Προσανατολιζόμαστε σε μία άλλη λογική ιδιαίτερα με τη γραμμή 4 του μετρό να υπάρχουν μικρά λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα μετακινούν του πολίτες από τις γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς» πρόσθεσε και τόνισε εξάλλου ότι στην επέκταση της γραμμής 3 του μετρό υπήρχανε πάρα πολλά προβλήματα κακού σχεδιασμού και μελετών, νόμοι δεν επέτρεπαν την καταβολή του ΦΠΑ, δεν υπήρχαν εγκρίσεις περιβαλλοντικών όρων και δεν είχαν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές εργασίες, με αποτέλεσμα το έργο να καθυστερεί για πολλούς μήνες.
(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος ανέφερε ότι η Αττικό μετρό κάνει μία μεγάλη προσπάθεια σε τρεις μεγάλες πόλεις Αθήνα Πειραιά και Θεσσαλονίκη να ολοκληρώσει τα έργα που θα δώσουν πνοή σε αυτές τις μεγάλες πόλεις της χώρας αλλά θα συμβάλλουν και στην έξοδο από την ύφεση και στο μεγάλο στόχο της οικονομικής ανάπτυξης. Τόνισε ότι στις αρχές του επόμενου μήνα θα δημοπρατηθεί η γραμμή 4 καθώς έχει γίνει η προετοιμασία και οι σχετικές μελέτες για ένα τεράστιο έργο που για πολλά χρόνια εξαγγέλλονταν αλλά τώρα ξεκινά. Αναφερόμενος στο Μετρό της Θεσσαλονίκης τόνισε ότι το έργο μετά από μεγάλο διάστημα αναμονής έχει ξεκινήσει και τρέχει με γοργούς ρυθμούς και στο τέλος του μήνα θα υπάρξει και εκεί το ξετρύπημα και η ολοκλήρωση της διάνοιξης και της δεύτερης δίδυμης σήραγγας της βασικής γραμμής.
(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)
προσφυγες μεταναστες σχεδιαγραμμα
τηλεμαχος αργυριου
No comments:
Post a Comment